wtorek, 8 czerwca 2010

Kocham.


Ty i ja
Pomiędzy nami przepaść
Dwie mdłe gwiazdy o różnych orbitach
Jest wspaniale!
Usycham.

Ty i ja
Wciąż czekam,
Aż zboczysz z trasy
Może gdybyś nie był tak różny ode mnie
Może wtedy mogłaby rzec,
Że Cię dobrze znam

Ty i ja
Dwa cienie w kolorze krwi
Ty jaśniejszy
Ja ciemniejsza
Ty w centrum
Ja na uboczu
Strażniczka Twojego szczęścia

Czekanie wyskrobuje w bramie cierpliwości dziurę do szaleństwa

Ty i ja to jedno
Czuję to co Ty
Smutek, gdy rzuci Cię dziewczyna
Radość, gdy uda Ci się nauczyć tej nowej solówki
Zniecierpliwienie, kiedy kumpel się spóźnia
I miłość, która mnie nie opuszcza

Ty i ja to jedno!
Whoa!




Urwis - Farben Lehre


Wszystkie obrazy z bloga pochodzą ze strony deviantart.pl W razie wątpliwości proszę o kontakt mailowy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kurde. Dostaniesz całusa za nawet głupi komentarz..!*

*z pewnymi wyjątkami